Recenzie

Jana Šulková - Oheň v duši

25. ledna 2018 v 12:22 | Štoby
Kniha, ktorú som si našla pod vianočným stromčekom. Pamätám sa ako som s nádejou roztrhala obal a zbadala knihu, ktorá mi nič nehovorila od autorky, ktorej meno som čítala prvýkrát. Naši sa opäť sekli s výberom knihy pre moju osobu. Lenže, samozrejme hráte nadšenie a iba potichu poďakujete. V hlave mi behali myšlienky o tom aká gýčová blbosť to bude. Priznávam, súdila som knihu podľa obalu. CHYBA, najväčšia chyba akú som urobila.

Karel Kovář - OVŠEM

21. ledna 2018 v 17:35 | Štoby
V rámci novoročného predsavzatia som si povedala, že každý mesiac prečítam aspoň jednu knihu, ktorá nesúvisí s predmetom môjho štúdia. To znamená, že nebudem čítať nič, čo sa dotýka politiky, medzinárodných vzťahov či práva. Chcem objavovať novú literatúru a to vo vodách starých aj nových a dať šancu predovšetkým mladým umelcom, pretože pevne verím, že s nami ako mladou generáciou to nie je tak zlé ako to všetci prezentujú. A potom som založila tento blog a hovorím si, prečo nespraviť na knihy, ktoré budem čítať, aj recenzie. Každý máme iný štýl čítania, bavia nás iné žánre a môžeme sa inšpirovať.

Ku knižke od Kovyho som sa dostala náhodou, rovnako aj ku tvorbe tohto mladého českého youtubera. Jeho optimizmus a dobrá nálada ma dostali a zamilovala som si ho. Keď som si všimla, že je na trhu nová youtube knižka bola som mierne skeptická, pretože séria "Já, JůTuber" ma naozaj neoslovila a nemám v pláne obohacovať svoju knižnicu o tieto knižky. Možno to bolo aj tým, že jednotlivých tvorcov nepozerám a ani sa o nich nezaujímam. Avšak čítala som Gogovu knižku, ktorej spracovanie sa mi páčilo, tak som bola zvedavá aj na českú scénu, ale poďme konečne k jadru.